Anasınıfı İçerik

https://www.fungooms.com/LooeGame/

Öğrencilerimizin hem okula hem de sınıfa alışmaları için oynayabilecekleri eğlenceli bir oyun. Oyunu oynarken aynı zamanda yön tuşlarını da öğrenecekler.

https://www.fungooms.com/Snowgooms/

Anasınıfına yeni başlayan öğrencilerimiz bu oyun ile hem mause tutmatı hemde sol tuş ile tıklamayı öğrenenirler.

Anasınıfı öğrencilerimizin klavyenin tuşlarını kullanarak roketi yönlendirip dünyaya ulaşmalarını sağlamak. Bu sayede öğrencilerimiz hem mause hemde klavye yön tuşları kullanımını pekiştirecekler.

Kayar kareler oyununda ilerlemek için renklerin iyi takip edilmesi gerekiyor. Öğrencilerimiz yukarı doğru yükselen renkli kareleri hızlıca inceleyip yukardaki tek olan kareyi kendi rengine getirmelidir. Bu şekilde bloklar kırmızı çizgiye değmeden eriyecektir.

Öğrencilerimizin bu sayfada açtığı tüm uygulamalar yeni sekme olarak açılıyor. Bu dersimizde içerik sekmesine geri dönüp istedikleri uygulamayı açabilecekler.

Öğrencilerimiz yardım almadan sadece sözel yönergeleri takip ederek tarayıcıyı açar. Uygulamalar sayfasını açar. Tarayıcıyı büyütür küçültür. 

Verilen linkteki hafıza oyunu ile öğrencilerimiz hem görselleri akıllarında tutacaklar hem de mause kullanma becerilerini geliştirecekler.

Bu oyunda öğrencilerimiz ekranlarında çıkan Altıgeni düşürmeden blokları yok eder.
Kodable uygulaması ile codlama saati etkinligi yapılır.  

Hamle yaparak bir sonraki adımlarını hesaplaması gereken bir oyun. 

Code.org sitesinden yön kavramlarını kullanarak kodlama yapar.  

Blokların belirlenen alana en uygun şekilde yerleştirilmesi gerekiyor. Bunları yaparken bir takım zihinsel işlemlere ihtiyaç duymaktadır.

Sevgili öğrencilerim 18 haftalık bir dönemi geride bırakıyoruz. Bu hafta, önceki haftalarda oynadığımız ,yaptıgımız etkinlikleri tekrar edeceğiz.

Çok güzel keyifle geçirdiğimiz bir dönemi geride bıraktık. Şimdi dinlenme zamanı. 

Oyunun amacı çiçekleri birleştirerek onların açmasını sağlamaktır. Ancak bu işlemi yaparken bağlantıların birbirlerini kesmemesine dikkat edilmeli ve ona göre bir yol çizilmelidir.
Bu bölümde ögrencilerimiz puzzle yi tamamlarken bütünü görmeleri hedeflemekteyim. Oyuna ulaşmak için tıklayınız.

Bu haftaki uygulamamız Scratch jr uygulaması. Windows bilgisayarlar için indirme linkini buraya ekliyorum. 

  • Scratch Jr Windows  indirmek için tıklayınız.
  • Programın kurulumu çok basit. Kurulum dosyasına çift tıklamak yeterli. 🙂

Scratch Jr ile hikaye oluştururlar. Kodların kullanımını pekiştirilir.

Bu haftanın uygulaması çocukların çok sevdiği Light Bot uygulaması. Görevler giderek zorlaşıyor.
Toggle Content

Bu oyun öğrencilerimizin hem sayısal hemde gösel açıdan düşünüp karar vermesini desteleyen bir uygulamadır.

Anasınıfı Öğrencilerimizin seveceği eğlenceli bir macera uygulamasıdır.

  • Marco ya ormanda yolunu bulması için yardım etmeliyiz.
  • Adım işareti “İleri Git”
  • Adım işaretinin önünde bulunan oklar ise sağa ve sola dönmeyi ifade etmektedir.
  • Oyuna başlarken Dil seçilir- Marco yada Sofia seçilir ve bölüm olarak Orman seçilir. 
  • Diger bölümler daha sonra tecrübe edilir.
  • Kodlama uygulamasına ulaşmak için tıklayınız.
Toggle Content

Öğrencilerimiz geliştirecekleri strateji ile oyunu oynayacaklar.

Toggle Content

Coding for Kids uygulamasına ulaşmak için aşağıdaki bağlantılara tıklayınız.

Coding for Kids uygulamasına ulaşmak için aşağıdaki bağlantılara tıklayınız.