4.Sınıf İçerik
- Öğrenciler ile tanışma
- Sınıf kurallarının belirlenmesi
- Ders içerik ve hedeflerinin belirlenmesi ve öğrenciler ile paylaşımı
- Sınıf oturma düzeninin oluşturulması
- Scratch öğretmen hesabında sınıf oluşturulması linkin öğrenciler ile paylaşımı
- Öğrenci hesaplarının oluşturulması
- Scratch da ilk uygulamanın yapılması
- İsmimi canlandırıyorum.
- Scratch programı ile öğrencilerimiz kendi akvaryumlarını oluşturur.
- Geçtiğimiz hafta yaptığımız akvaryum çalışmamızda balıklar köpek balığına değince kaybolacak ve 10 sn ye sonra yeniden görünür olacaklar.
- Scratch programı ile geometrik şekillerden üçgen çizimi yapılır.
- Üçgenler ile çoklu şekiller çizilir.
- Renk ve kalem özelliği kullanılır.
- Öğrencilerimiz türkçe dersinde okudukları hikayelerini MYSTORYBOOK ile dijital hikayeye dönüştürüler.
Bu hafta Bilge Kunduz etkinlikleri yapılır.
MyStoryBook Uygulaması öğrencilerimiz okudukları kitabı hikayeleştirirler.
- Scratch uygulaması ile Geometrik şekillerden kare çizimi yapılır.
- Öğrencilerimizden sınıf içi çalışması olarak iç içe 10 tane kadre çizmeleri istenir.
- Scratch uygulamasında üçgen kare altıgen gibi şekilleri çizer.
- Çarkıfelek uygulamasına başlanır.
- Çarkıfelek uygulaması tamamlanır.
- Boşuk tuşuna basınca çark döner ve puanları hesaplar.
Eski projelerde olan eksikler tamamlanır.
Çarkıfelek uygulaması yapılır.
Mause yi takip eden ve renkli iz bırakan uygulama yapılır.
Yukarı doğru uçan balonlar çalışması yapılır.
Çok güzel keyifle geçirdiğimiz bir dönemi geride bıraktık. Şimdi dinlenme zamanı.
Öğrenciler için sanal sınıf oluşturulur. Sanal sınıfa dahil edilir. Programın giriş arayüzdeki ögeler öğretilir.
- Sınıfa giriş için tıklayınız.
- 4A sınıf Kodu: 9CU9UWWS5
- 4B Sınıf Kodu: EJPL9HZYV
Kupa tasarımı yapılır.
- Örnek eklenecek
Örnek eklenecek